Toate injectoarele Continental (Siemens) sunt controlate de elemente piezoelectrice. Pentru injectoarele Continental (precum și pentru injectoarele DENSO), producătorul nu furnizează piese de schimb și tehnologie de reparație.
Suntem reprezentanți oficiali ai Siemens VDO – Continental.
Revizuirea noului ITB.4R-X
Testare precisă, repetabilă și rapidă a injectoarelor diesel
4 Testarea și codificarea injectoarelor
• Timp de testare și codare* 6–12 minute pentru 4 injectoare, respectiv
• Injectoare CRi/CRiN (toate mărcile și tipurile).
• Compatibil cu toate tehnologiile EU6, cum ar fi tehnologiile VCC și NCC, iART, PCRS5,
• Pompa injectoare XPI, F2E, F2P, F2R si multe altele…
• Injectoare CRIN 4.2 pentru vehicule comerciale grele
• Injector CRiN pentru motoare diesel mari (QSK, MTU, L’Orange etc.)
Continental, o companie globală de tehnologie și unul dintre cei mai importanți furnizori de piese auto din lume, avansează constant. Piesele originale VDO și echipamentele de service VDO sunt combinate sub marca Continental. Din septembrie 2020 sunt disponibile în noul ambalaj Continental. Este clar că acestea vor fi aceleași produse de calitate cu care sunteți obișnuiți.
Pentru a determina starea injectorului, aveți nevoie de:
Verificați-l pe stand conform planului de testare. Obținem o descriere completă a umpluturilor prin atomizor și linia de retur.
Un injector care nu trece în parametrii admiși este complet dezasamblat și toate componentele sale sunt defecte.
Repararea injectorului este posibilă dacă:
Tija de multiplicare are capacitatea de a se deplasa lin, fără a se înclina, în corpul multiplicatorului. Și, de asemenea, dacă stratul de carbon DLC de pe tija multiplicatoare nu are zone frecate cu un metal gri strălucitor. În cazul unor astfel de defecte și în absența unor piese de schimb noi, este necesară înlocuirea duzei. Cu toate acestea, există o opțiune de a rearanja tija de la o altă duză – pentru a asambla una dintre cele două (cu condiția ca tija de pe a doua duză să fie în stare de funcționare).
Cu o ușoară uzură a supapei multiplicatoare, este posibilă restabilirea etanșeității. În cazul firmware-ului profund al supapei multiplicatoare, restaurarea este imposibilă!
De asemenea, o problemă destul de comună a defectării duzei este defectarea elementului piezoelectric.
Dacă mai multe plăci nu funcționează în elementul piezoelectric, atunci este posibilă depășirea până la o anumită limită, iar dacă majoritatea plăcilor nu funcționează, este necesar să o schimbați. În cazul nostru, oferim un element piezoelectric uzat (din nou, din cauza lipsei de piese de schimb noi).
Punctul forte al injectoarelor SIEMENS sunt atomizatoarele, care in cazuri foarte rare trebuie schimbate. Dar, în mod ciudat, sunt pulverizatoarele pentru unele duze ale mărcii SIEMENS care sunt produse de producătorii altor companii.