Sistem de injecție motorină CRS3-27 pentru presiune maximă de până la 2700 bar
Niciun alt motor cu ardere internă nu oferă versatilitatea unui motor diesel. Versatilitatea sa poate fi explicată în primul rând prin gradul său ridicat de eficiență și eficiența economică asociată. Cerințele pentru sistemele de injecție la motoarele diesel sunt în continuă creștere: presiune mai mare, timpi de comutare mai scurti și adaptarea flexibilă a schemei de injecție la condițiile de funcționare fac motorul diesel economic și puternic în același timp. Bosch îmbunătățește constant sistemele de propulsie diesel, inclusiv componente pentru injecția de combustibil (sistem diesel cu rampă comună) și alimentarea cu combustibil, precum și sistemele de gestionare a motorului și a aerului, turboalimentare, tratarea gazelor de eșapament, sistemul de incandescență, sistemul de frânare și sistemul de lubrifiere a motorului.
CRS3-27 – puternic, economic și sigur pentru viitor
Acționările diesel cu un sistem de injecție common rail, combinate cu un sistem eficient de curățare a gazelor de eșapament, pot constitui baza pentru vehiculele eficiente din punct de vedere al combustibilului. Principalul avantaj al sistemului diesel common rail este flexibilitatea enormă a presiunii de injecție și a timpului de injecție, care se realizează prin separarea sistemelor de generare a presiunii și de injecție.
Combustibilul este ținut constant la presiune ridicată și gata de a fi injectat. Presiunea este generată de o pompă de înaltă presiune. Sina de combustibil montată pe motor servește ca un acumulator de înaltă presiune. De aici, combustibilul este distribuit la injectoarele individuale. În fiecare cilindru al motorului este încorporată o duză cu o duză de injecție. Momentul injectării și cantitatea de combustibil sunt calculate și controlate individual pentru fiecare cilindru.
Sistemul common-rail cu injectoare piezo Bosch asigură injecție flexibilă de combustibil la presiuni de până la 2.700 bar.
Economie și precizie și mai mari
O strategie de „formare digitală a ratei” (DRS) permite o întârziere foarte mică între pre-injectare și injecția principală. DRS poate fi folosit pentru a realiza un proces de ardere mai lin, cu mai puține întreruperi, ceea ce poate reduce și mai mult zgomotul, emisiile și consumul de combustibil. Funcția inovatoare „Controlul închiderii acului” (NCC) poate îmbunătăți semnificativ precizia injecției, în special pe întreaga durată de viață. Caracteristicile injectorului sunt măsurate de un senzor și transmise unității electronice de control.
Tratarea eficientă a gazelor de eșapament cu Denoxtronic
Sistemul de dozare a reductorului Denoxtronic poate fi utilizat împreună cu un ECM pentru a ajusta cantitatea de reductor pentru a se potrivi parametrilor motorului. Senzorii de precizie pentru filtrele de particule diesel pot ajuta la optimizarea performanței filtrului.
Sisteme de preîncălzire
Motoarele diesel pot porni și mai repede și mai silențios datorită sistemelor de preîncălzire Bosch. Combinate cu o strategie de injecție optimizată, sistemele de preîncălzire pot îmbunătăți performanța motorului la rece și pot reduce emisiile. De asemenea, pot contribui la încălzirea filtrului de particule în timpul regenerării.
Alimentare cu combustibil
Sistemul electronic de management al motorului poate furniza cantitatea necesară de combustibil din rezervor către pompa de înaltă presiune la o presiune de 5 până la 6 bari, după cum este necesar.
Managementul aerului
Pentru a promova arderea eficientă, economisind în același timp resursele, cantitatea de combustibil injectată trebuie întotdeauna să se potrivească exact cu masa de aer care intră în cilindru. Masa de aer este măsurată cu precizie de un senzor de masă de aer cu film termic.
Electrificare și reducere
Împreună cu pornirea variabilă a injecției și posibilitatea de mai multe pre- și post-injecții, precum și intervale scurte de injecție, sistemul este proiectat optim pentru conceptele de reducere a dimensiunilor cu turboalimentare, precum și pentru combinarea cu tehnologia hibridă pentru a electriza sistemul de propulsie.